tisdag 1 mars 2011

Godmorgon :)

Innan klockan 9 igår kväll sov jag som ett litet barn & det va riktigt härligt :) Dock missade jag BB, men Samira får uppdatera mig idag. Imorse hade tydligen Aina bankat på dörren 07.20, men inte vaknade jag. Inte hade heller någon av klockorna ringt, hade gjort fel på den ena när jag ställde den igår. Men som tur va vaknade jag upp 07.40.  Konstig jag inte vaknade av Aina innan med, men men jag kom upp iaf :) Jag är inte riktigt vaken än, men det kommer & jag har ju sovit länge ikväll. Har nästan hunnit med allt idag, äta frukost, ta på kläder osv. Fick bli jeans, tröja & tjocktröja idag. Aina kom precis & knackade, vi börjar även om 10 min. Så ska göra det sista nu, borsta håret & gaddarna samt parfym. Hörs senare


Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar