onsdag 2 mars 2011

Hej!

Hade en väldigt jobbig natt igår :/ Så jag orkade inte med skolan, va uppe vid 10 & fikade. Var tänkt att jag skulle gå på datakunskapen men så blev inte fallet. Låg bara på rummet & gjorde inget. Gick ner & åt lunch med dom andra vid 12 & följde faktiskt med på matten. Så en lektion har jag iaf varit på :) Efter skolan blev det att vila lite & sen middag. Dock kom jag upp lite sent, men hann äta ändå. Efter middagen var det bara att dra igång med tvätten. Sen så stack vi bort till sal 5. Dom hade några på skolan idag som berättade om när dom paddlade i Nepal. Dom visade även bildspel. Det var frivilligt att vara med, men jag bor på skolan & det tar oss 3 min att gå bort dit så då kan man lika gärna vara med. Men det var väldigt intressant faktiskt. Efter detta var det såklart bara att fortsätta med tvätten. Har även plockat undan på mitt rum, så nu ligger där inte saker slängda över allt. Dammsuga & sånt tar jag imorgon. Imorgon ska vi även på en utbildningsmässa med skolan, det kan nog bli kul.:) Nu är det så här med att när Aina är hemma så har hon ju sin dator. Så därför kommer det bli som vanligt nu, 1 inlägg om dagen typ. Måste ju springa till datasalen fär att kunna blogga. Under dagen så är det oftast folk som har lektioner fram till 4 & efter det hinner man aldrig blogga. För då är det middag & allt sånt. Så nu framöver blir det som sagt 1 inlägg om dagen. Men men nu ska jag springa ner & hänga upp tvätten, slänga in den sista maskinen. Efter det blir det Big brother :)

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar