onsdag 30 mars 2011

Nattinlägg :p

Hallå!

Då har man bölat klart för ikväll med, nej skämt åtsido. Vi såg inte trassel det blev titanic istället. Därav gråtande, det går ju inte och titta på den filmen utan att tårarna kommer. Den är så otroligt fin & sorlig med. Trodde jag skulle dö lite på slutet, snacka om att tårarna rinner då. Suck, måste han dö. Jag kan ju lova att ingen vill se titanic med mig & Aina iaf. Tårar som rinner stup i kvarten, sen börjar vi garva, tittar på varandra & säger gud va löjliga vi e. Sen sitter båda två nej nu orkar jag inte mer, nu vill jag inte se mer o sen kommer dom förbaskade tårarna igen. Haha e vi löjliga eller inte :p Nej men jag tror nog det e rätt många som gråter till den filmen. Men jag e rätt känslig med. Grät t.om till 2012 igår. På tal om det så va black swan skit bra! Även 2012 va bra. Men för er som inte sett black swan, gör det. Så jäkla bra! Men nu ska jag inte sitta o babbla en massa filmer. Tänkte bara kika in för att säga hej typ o godnatt med :) Tror faktiskt jag ska ta mig en dusch o sen krypa ner i sängen med en bok. Ska verkligen försöka ta mig till skolan imorn. Ska även ta mig i kragen o städa mitt rum, det börjar bli dags nu. Boka tvätt tid får väl också göras. Även påbörja mina arbeten.. Så imorn får det bli en fixar dag, om jag kommer upp ur sängen, det återstår och ser. Men ja nu blir det en dusch..


Puss godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar