måndag 28 februari 2011

Sovtime! :)

Hej :)

Jag  lyckades hålla mig vaken tills nu, men det har inte varit lätt. Har inte gjort en enda vettig sak heller. Efter maten la jag mig i soffan framför tvn. Där har jag legat fram tills nu, den enda gången jag rest på mig är när jag ska röka:/ Melle har jävlats en massa med, bara för att han vet att jag blir irriterad på allt & alla när jag är för trött. Tyvärr, kan snäsa av väldigt mycket mot folk. Han har tyvärr fått höra en del idag, men han får skylla sig själv lite. Nu kommer det jag längtat efter hela dagen, ska äntligen få sova. Visst hade gärna sett familjen annorlunda & spårlöst men orkar inte vara vaken längre. Får nöja mig med att jag sett vem vet mest & halv åtta hos mig. Aaah, kom precis på missar ytterliggare ett avsnitt av BB. Får väl kolla på internet eller något sen :) Men nu ska jag ut & ta en cigg. Sen upp på rummet krypa i en skön pyjamas, lägga mig under mitt täcke i min härliga säng & sova. Hääääärligt! :D Sov så gott sötnosar så hörs vi imorgon!


Förresten om ni undrar varför jag inte gått & lagt mig tidigare när jag är så här trött, så är det för att jag inte vill vakna mitt i natten. Vill liksom inte gå & lägga mig vid 4 på dagen & sen vakna vid 3 på morgonen & inte kunna somna om. Därför har jag hållt mig vaken tills nu, så jag sover hela natten :)


Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar