tisdag 29 mars 2011

Hos Aina :)

Hallå!  :)

Idag mår jag lite bättre, men det kan nog bero på att jag fått prata av mig lite. + Jag har i stort sett legat på rummet sen i lördags. & om jag har tur så brukar jag må bra efter några dagar igen, får bara mina små perioder.

Va inte i skolan idag heller, så låg bara på rummet tills 4 & gjorde inget. Vid 4 blev det en cigg med Aina, som slutade med en massa prat på hennes rum. Så nu har vi båda 2 fått kräka av oss, skönt! Pös upp på 2:an en stund för att jag skulle äta. Sen stack vi tillbaka hit för att färga hennes hår. Har varit uppe hos mig & hämtat gottis, + jag va & handla nytt för en stund sen. Har även börjat läsa en ny bok, ett öga rött. Har sett filmen innan & den var helt okej. Passade ju på att läsa innan lite, medan Aina satt vid datorn. Nu gick hon & duschade, färgen ska ju ur. När hon är klar blir det att titta på trassel & äta massa gottis. :) Ska ialf läsa lite nu tills hon blir klar. Sen stannar jag nog här ett tag ikväll, innan det blir dags att pysa hem & sova. Ska verkligen försöka ta mig upp till skolan imorgon.
Men nu har jag fått prata av mig lite & har gjort lite annat än att bara ligga på rummet :)
E dock fortfarande  osäker på om jag pallar va bland en massa folk.. Va iaf lite piggare imorse, så det ska nog gå bra! :)


Pusss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar