lördag 19 mars 2011

Fredag! :D

Hej! :)

Imorse var jag inte lika duktig som igår utan lyckades försova mig, missade historian. Men var med på båda svenska lektionerna. Först gick vi igenom ordkunskapen igår, sen prata om en film vi sett och efter det blev det att läsa en text och svara på frågor till det. Lunchen idag var riktigt god! Stek med potatis och sås, längesen jag åt så mycket haha :P Efter skolan la jag mig och sov som alltid, kom väl upp vid 7-tiden igen. Då jag satte mig i tvrummet och tittade på så ska det låta med Samira. Efter ett tag vart vi hungriga så det va bara att ställa sig och laga mat, eller ja detta gjorde vi för typ en timme sen haha! Blev iaf fiskpinnar med spagetti och beasås. Så vi har typ precis ätit, och gott var det :) Annars sen jag vaknade har det inte hänt så mycket mer än att jag suttit och titta på tv med Samira. Nu ska jag skriva ut lite fakta till mitt arbete jag ska göra. Efter det blir det väl att glo en film eller något. Får väl hoppas på att John blund kommer på besök snart ;)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar