tisdag 15 mars 2011

Sjukgymnastsbesök.

Hej!

Besöket hos sjukgymnasten idag gick som förväntat. I fem min typ frågade hon olika saker och jag berättade hur problemen med axlen var. Hon kände lite på dem och så med. Men sa absolut inget om va det kan vara. Sen visade hon mig lite övningar jag kan göra hemma. Hela besöket tog inte mer än en kvart, 200 spänn för det med. Ska dit om 2 veckor igen och kolla. När vi va klara där stack vi til ungdomsmottagningen för att jag ska ha nya ppiller. Men nu måste du tydligen boka en tid och prata med någon först. Så på torsdag får jag åka in dit igen. Var även lite impulsiv idag, fast det va ganska bra ändå. Gick in på synpotik för att kolla lite, men hux flux så hade jag bokat en tid till synundersökning. Inget planerat alls, men har gått utan glasögon i några månader nu så dags och skaffa nya. Innan vi stack tillbaka till skolan så hann vi med att ta en kaffe och även äta på subway. Väl tillbaka på skolan så var det engelska som stod på schemat. Såklart tittade vi på film, som alltid. Börjar bli lite drygt nu. Efter det var de lubch, åt inte så mkt. Hade ju ändå ätit i stan o det var ingen god mat heller. Sen var det matte,äntligen tog jag tag i att göra mitt prov.Det gick ganska bra mest slarvfel. Så nu kan jag börja på kapitelt 2 :)
Slutade för en timme sen o jag är skit trött.. Ska lägga mig ock kolla film nu. Easy A blir deg :) Hoppas tiden går fort tills det blir kväll.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar