tisdag 15 mars 2011

Sömnlös ;o

Hej!

Gick och la mig i tid innan, tror jag somnade vid 9-tiden. Men vaknade en timmme senare o trodde det var morgon. Lyckades somna om igen efter ett tag, men bara för att vakna en timme senare. Skit drygt, först vaknar jag vid tio och sen vid elva ;o Drömde världens konstigaste dröm med, berättar om den imorgon. Men iaf nu sist gången jag vaknade sket jag i att somna om. Gick ut och rökte, sen satte jag mig inne hos Mark och snackade lite med honom. Gjorde även magen min glad, och tog något att äta. Har lånats Marks ipad nu, så sitter här med musiki öronen och bloggar :) Perfekt! Ska dock försöka somna till en film eller något snart. Känns inte så jätte kul att vara sömnlös när man ska upp klockan 6. Jaja jag somnar förhoppningsvis snart. Nu ska jag iaf nörda lite facebook innan jag sätter igång en film.


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar