onsdag 2 mars 2011

Hej!

Blev ju att jag sov en stund innan middagen, men gick inte upp till middagen. Var ändå ingen god mat så låg kvar & drog mig. Gick ner till mötet klockan 5 & sen efter det åkte vi in till stan. Det var min mobil dom hade :) :) Snacka om att jag har tur! Melle hämtade oss & det blev en tur inom max för att handla mat. Så väl hemma var det att äta som gällde. Fajitasallad, asså det är så sjukt gott! Köpte även oss varsin mousse med :) Sen har jag i stort sett bara legat framför tvn & degat. House & big brother idag, bäst! Har suttit här ett tag nu med, gjort allt jag ska på datorn. Eller ja ska fixa dag 3 till er, sen är allt klart. Men när jag laddat upp det, ska jag borsta tänderna & ta på mig pjamas. Sen blir det verkligen sova, börjar bli trött & det börjar bli sent med.

Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar