tisdag 22 mars 2011

En dag på stan! :)

Hejsan!

Vi åkte ju in till stan innan, för att det va så fint väder. Blev först att gå en runda på stan, för att se om man hittade solglasögon till Mark vilket vi inte gjorde. Men jag var lika glad för det, fick ju gå i klädaffärer haha! Sen blev det att ta en fika, blev en chailatte och prinsessbakelse för min del. Efter det pös vi bort mot museumet för att se om det hade öppet, det hade inte. Då det blev att gå bort till domus var tvungen & inhandla plåster, skavsår :( Sen när vi va klara där stack vi & åt, blev en kycklingsallad som alltid för mig. & en cider haha ;o När vi ätit & suttit & tagit det lungt en stund begav vi oss bort mot rese för att ta bussen hem. Har väl varit hemma i ngn timme, så har inte gjort så mycket. Men har haft en trevlig dag! & så skönt att bara strosa runder i solen, synd att det blåste så mycket. Nu ska jag fixa in lite bilder här & lite andra inlägg som kommer upp om en stund. Dagens outfit, bilder från idag, dag 9 osv. Så nu kommer här upp ett bara inlägg haha. Vid 10 pyser jag bort till Samira, för att se Big Brother med henne. När det är slut blir det  väl en dusch & sen sova. Imorgon är det skola som vanligt igen.

När jag vaknade imorse hade jag en konstig känsla & då insåg jag att jag hade drömt om Rask. Det är sjukt vad jag saknar honom :/ Det är väl en 8 månader sen vi träffades sist. Fan att allt skulle hända så att du hamna där uppe. Hoppas fan vi träffas snart, även om du inte kommer flytta tillbaks till skåne ;o
Ikväll är en "tänkarkväll". Har väldigt mycket tankar & funderingar. På hur det var innan, hur det kommer bli. Saknar somrarna som var innan, men vet att det aldrig kommer bli som det va förr. Saknar så otroligt många fina männsikor. Men det är så många man glidit ifrån när man flyttat så mycket. Tänker på älskade Rickard som inte finns med oss längre :/ Alla katastofer som händer i världen & man sitter bara där helt hjälplös.
Min farbror saknar jag extra mycket idag med!
Every step I take, every move I make
Every single day, every time I pray
I'll be missing you
Thinkin of the days, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you

Usch ja, jag & mina tankar :/ Tror jag avslutar här..

& för er nyfikna :P Jag är singel :) Mark är en av mina bästa vänner.. Har ingen kille & tänker inte skaffa någon just nu heller. Har tyvärr fortfarande lite strul med "X" :/ Punkt och slut som Gurkan säger haha :P



Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar