fredag 25 mars 2011

Fredag! :D

Hej!

Äntligen är det fredag! :D Va lite dum och gick inte till skolan idag. Bara för att jag skulle få sova, så jag är utvilad ikv o så att jag skulle hinna med allt. Sov fram tills lunch ungefär, då jag gick ner o åt. Stuvade makaroner o köttbullar. Efter det gick jag upp o tog en dusch. Nu har jag sminkat mig o fixat håret. Fick bli enkelt , ska ju fixa mig hos Veronika med. Ska snart ta bussen in till stan. Vi ska gå en runda på stan, inom systemet för att inhandla dricka till ikv, blir nog inom Hm med för att se om man hittar något fint. Jag ska köpa ett par ballerina skor iaf :) Sen bär det av hem till henne, för hon och hennes pojkvän har inflyttningsfest. Senare ikväll blir det utgång :) Tror även Samira o dom kommer in till stan ikv o då blir det att dra ut med dom. Tror detta kan bli en mycket trevlig dag/kväll/ natt :) Nu ska jag gå o borsta tänderna o fixa det sista så jag inte missar bussen. V hörs imorgon om jag inte kommer på hur man bloggar från mobilen.
Kan inte ta någon dagens outfit idag, men slänger upp 2 bilder från igår.
Nehe, tydligen lägger jag inte upp bilder från igår. Det gick inte o ta bilder från sin egen blogg o ladda upp. Hmm, nog bara för att jag använder ipaden ;o Får fixa det till er imorn när jag sitter vid en dator.

UPDATE: Första bilden under rubriken Ego girl o sista bilden under rubriken torsdag, det e dom klädvalen det står mellan. Men jag e ganska säker på att det blir kjolen, den första bilden under rubriken ego girl :)



Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar