måndag 14 mars 2011

Dag 7

Dag 7 - min bästa vän!

Oj, det är väl mer en än kan jag tänka mig.
Men min bästa vän var eller hur man ska säga, vi e ju forfarande bra vänner.
Men det är Kim iaf. Vi bodde på ungdomsboendet i nästan ett halvår tillsammans.
Umgicks varje dag & gjorde massa saker tillsammans.
När vi inte hade något att göra om dagarna så var det alltid detsamma.
Upp dricka kaffe & röka. Sen satt vi & snacka skit på rummen. Sen om kvällarna satt vi & drack kaffe samtidigt som vi spelade kort. Under oktober månad så var vi på väldigt många fester tillsammans & hittade på en massa "hyss". Det blev även en tripp till Danmark, vi hade bakdagar, gick på stan tsm, va hos hennes moster osv. Vi hittade på en massa under dessa månaderna.
Hon är en underbar tjej som har ställt upp riktigt mycket för mig, & finns alltid där när det är något! Hon har lyssnat, kramat, stöttat mig osv igenom många lägen & jag har gjort detsamma för henne. Vi har delat så kopiöst mycket tillsammans, både bra & dåliga saker. Men vi har alltid funnits där för varandra & ställt upp. Tror inte vi har bråkat mer än en gång heller, riktigt bråk då. Men det gick över på några dagar. Annars har vi bara varit lite små sura på varandra som gått över på någon timme för att vi inte kan vara sura på varandra. Hon är en av dom få som har ställt upp så mycket som hon gör. Har känt henne i 2 år nu & i oktober har vi 3års dag :) Vi gick in på glitter en dag & köpte tiokronors ringar & förlovade oss hehe :P 28 oktober är årsdagen om jag inte har helt fel för mig. Idag så bor hon i Strömsnäs (tror jag det heter) tillsammans med sin pojkvän & jobbar. Det är anledningen till att vi träffas så lite. Vi båda är väl rätt dåliga på det där & jag skulle ha hälsat på hur länge som helst. Men jag får ta mig i kragen & åka ut där någon dag nu :) Saknar henne otroligt mycket! & man kan väl säga att vi fortfarande är bästa vänner, men vi träffas inte lika ofta längre ;o Men älskar henne ändå & hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta <3

Lite bilder :)



Sen finns det ju såklart massa andra människor i mitt liv som är underbara människor med & som jag sa innan så har jag nog mer än en bästa vän. Det finns många som funnits med i mitt liv länge & ställt upp. Men tänker inte skriva om alla här, det blir bara så jobbigt :/ & jag tror dom är medvetna själva om vilka dom är. Men min absoluta bästa vän är nog Kim faktiskt! :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar