måndag 7 mars 2011

Hej! :)

Skola idag, försov mig som alla andra måndagar. Gick upp till lunchen, det var falukorv & potatismos. Sen hade vi naturkunskap där vi skrev om vårat arbete. Efter det så hade vi mentorstid där vi pratade om lite saker & sen fick vi sluta lite tidigare. Efter skolan la jag mig & läste min bok. Pratade även med min älskade kusin i tele. Skönt att prata med ngn som vet exakt hur det e & förstår. Saknar min släkt uppe i Örebro skit mycket! Mat va det efter det, riktigt jäkla gott. Ngn gryta med biff & ris till det. Efter maten satt jag bara på mitt rum. Löste korsod & lyssnade på musik! Blev en runda till datorsalen med för att fixa lite saker. Nu ska jag lägga mig & läsa min bok & sedan blir det att sova. Skiter i Big Brother ikväll eller ja skiter typ i allt nu.
På skit dåligt humör & stör mig på vissa människor. Folk gör misstag ibland & det e sånt som händer alla, men du kan ju tydligen inte förstå det! För i dina ögon så ska väl alla vara perfekta. Men tyvärr världen ser inte ut så. & ursäkta mig om jag inte e perfekt & saker blir fel ibland :/ Så jäkla trött på både dig & detta stället nu! Ta mig härifrån typ ;o

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar