söndag 27 mars 2011

Helgen! :)

Hej! :)

Usch, jag är så otroligt dålig på att uppdatera när det är helg, får ta och ändra på det. Men får berätta om min helg nu istället..

Fredag: Tog ju bussen in till stan, mötte upp Veronika & det blev en tur på stan. Fastnade på H&M, där jag hittade skorna jag ville ha, blev även en ny klänning + lite nytt smink. Efter det begav vi oss mot systemet för att inhandla dricka till kvällen. När vi var klara där tog vi bussen hem till Veronika. När vi kom dit öppnade vi första cidern & började göra oss i ordning. Fixade även Veronika, fint blev det! Sen började folk komma & efter ett tag kom maten fram. Pastasallad med räkor, gott! Sen umgicks vi bara, drack, lyssnade på musik & hade allmänt trevligt! Vid 10tiden begav vi oss mot Biljard, blev några shottar där innan vi begav oss in mot stan. Skulle till depå, men alldelles för lång kö så fick bli bånken. Dock så kom Johan inte in, han hade glömt sitt leg hemma. Så det blev bara jag & Mark, träffade även på massa folk där inne. Hade skit kul iaf, dansade så in i, shottade en massa, pratade med massa folk & dansade ännu mer. Blev tyvärr too mutch framåt slutet, så fick bli en taxi hem :o
Fattar dock inte varför jag har ringt vissa folk kl 6 på morgonen, inte ett minne av det.. Hmm, tur dom inte svara :P

Lördags: Usch! Kan ju säga som så att jag mådde som jag förtjänade. Orkade inte ens gå upp ur sängen. Johan & Mark fick ta mitt kort för att handla mat & ramlösa till mig haha. Men kunde knappt äta, så fortsatte sova tills 8 ist. Då det blev att äta igen & sen mådde jag lite lite bättre. Så hela kvällen igår låg jag bara i min säng & tittade film. Umgicks lite med Johan & Mark med.

Idag: Pallrade jag mig upp vid 4. Ringde mamma & pratade med henne sen stund. Ska dit på fredag för lillasyster fyller år, blev även hembjuden till påsk :) Sen blev det en tur till affären för att handla. Blev mat (potatissallad & kotletter), dippa, apelsinjucie, cola, chips, bröd & pålägg. Ibland är man ju sååå himla nyttig eller inte. När vi kom tillbaka fixade vi maten & sen blev det att äta. Nu har det väl inte hänt så mycket. Tog en cigg med Julia för en stund sen & pratade av mig lite. Ringde även älskade Kim innan, för hon fyller år idag. Grattis gumman! <3 Nu ska jag nog lägga mig & titta på film. Börjar med första fast and the furious filmen, sen får vi se om det blir fler. Så det e det ända som händer nu kränga chips o titta film :)

Körde på den nya klänningen i fredags, så ska fotta det åt er sen. .
Men ni kan få se några av dom andra bilderna som jag tog innan.





Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar