tisdag 15 mars 2011

Ainas place! :)

Hejsan! :)

Har nästan lyckats hålla mig vaken, somna till en timme innan middagen bara  Efter middag gjorde jag inte så mycket, låg mest & läste. Blev även en lite promenad med Julia :) Nu sitter jag bosatt inne hos Aina och ska hjälpa henne. Hon har flyttat från 2:an till täppan istället. Just nu sitter vi och håller på med kläderna. 1 kartong och en resväska full med kläder + en låda med skor. Garderoberna här är ganska mindre än dem vi har på 2:an, så hon har lite problem. Just nu står hon och rensar ut, för min del gillas det. Lite kläder till mig tihi :) Nu ska jag sätta mig i sängen, äta chips & lyssna på Cher medan Aina kastar kläder överallt. Sitter väl här en stund till innan jag går och lägger mig.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar