onsdag 2 mars 2011

Dag 3!

Dag 3 - mina föräldrar!


Mamma bor i Tyringe med lillasyster. Är 38 & jobbar på ett ålderdomshem.
Pappa är 40 & bor i Örebro.


Ett tag hade jag & mamma väldigt dålig kontakt. Flyttade ju till fosterhem redan som 14åring. Men idag har vi ganska bra kontakt, visst vi har en bra bit kvar. Men vi har bra kontakt, bråkar inte & håller sams! Min mamma är allt & jag älskar henne överallt annat trots allt som hänt. Men när jag var mindre hade vi en riktigt bra kontakt & var väldigt nära. Tror vi börjar komma dit igen & det är skönt. Dock så träffas vi inte så jätte ofta. Men när vi gör det kan vi sitta & fnittra som ett par småtjejer. Tro mig när jag säger att jag kan prata med allt om med min mamma & det menar jag verkligen allt! Hon är som en bästa vän jag alltid kan vända mig till & prata med vad det än är. Sen får hon alltid saker att låta som en struntsak! Sen när vi inte träffas pratar vi såklart i telefon & smsar. Men kan väl säga att vi båda har en nära relation och inte har det. Men min mamma är helt klart bäst! Ungdomlig är hon med, vilket är jäkligt bra. :)

Pappa har jag inte träffat på 6 år & det finns inte så mycket att säga om honom. Han bryr sig inte helt enkelt & hör inte av sig. Visst just nu har han inte mitt nummer, men det är för jag pallar inte att han ska ringa hela tiden när han druckit. Men även om han hade haft det hade han inte hört av sig. Men jag ringer honom ibland & pratar. Ringer även på hans födelsedagar, jul m.m. Sen att han glömmer bort mitt, jaja fine! Jag behöver inte sjunka lika lågt. Trots allt som hänt med honom var jag alltid pappas lilla flicka när jag var liten. Är det nog lite fortfarande. Men han är trots allt min pappa så klar jag älskar honom. Tyvärr så har jag väldigt lätt för att förlåta ibland med :/ Men som sagt finns inte så mycket att säga om honom. Han bryr sig inte & jag hör av mig ibland. Tror jag kanske ska åka upp & hälsa på i sommar..


Nu kanske ni kan tycka detta blev lite "privat" inlägg. Men jag är ärlig frågar någon mig något om mina föräldrar säger jag som det. Sen vet jag att dom mesta som läser min blogg bara är mina vänner & dom vet redan :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar