måndag 14 mars 2011

Måndag!

Hej! :)

Vad var det jag sa igår, att jag säkerligen kommer försova mig & missa hela naturkunskaps lektionen. Japp, jag gjorde det ja. Så jävla irriterande! Gick & la mig alldelles för sent igår. Så när jag väl skulle sova kunde jag inte somna, låg bara & vred & vände mig. Lyckades somna vid 7, men vaknade vid 8 igen. Skit drygt! Samira kom även upp då & ville låna en cigg, så följde med henne ut. Sen gick jag in & la mig igen, tänkte sova till 12 så jag kom upp till lunch. Men icke, vaknade inte av klockan. Vaknade i full panik vid 1 av att brandlarmet tjöt som fan. Dock var det bara ett test, fan att dom inte kan säga till innan. Forsatte sova sen, tyckte inte det var lönt att gå upp när jag redan missat så mycket i skolan. Så gick upp till middagen vid 4. Skinksallad till middag, usch! Men det gick & äta efter att pillat bort all skinka. Efter middagen blev det att läsa en bok & prata med Mark om imorgon. Jag ska ju vara hos sjukgymnasten 08.10 imorgon. Vill inte åka in själv heller, men Mark följer med. Ser inte alls framemot att åka dit & är lite smått nervös. Fattar inte varför egentligen, dom ska ju bara kolla axlen. Det är väl inte så jäkla farligt, eller ;o Så 06.00 ska vi pallra oss upp imorgon, frukost 06.30 & sen ta bussen 07.20. Jippie! Ska även lyckas hitta till vårdcentralen med, kommer ju bara yra runder en massa.

Nu ska jag iaf sitta här & fördriva tiden. Är trött som fan, även om jag sov länge har jag ju inte sovit så många timmar. Så ska försöka få tiden att gå fort fram till typ 9, då jag hade tänkt gå & sova :) Så det blir väl att läsa lite bloggar, kolla mailen, nörda på facebook, osv :P


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar