onsdag 23 mars 2011

Tattoo :)

Hejsan! :)

Nu har jag & Aina haft våran myskväll. Fixade mina ögonbryn, pysslade lite & bara umgicks. Tror dock något hände på vägen, för jag har en tatuering på benet haha! :) Men är skitnöjd. Har velat tatuera mig länge länge, så nu är det gjort! Trodde aldrig jag skulle våga, livrädd för både nålar & smärta. Men det va inte så farligt inte mycket värre än ett längre blodprov typ. På vissa ställen gjorde det kanske lite ondare, men domna av efter ett tag. Aja, tog en 20 min & bestämma tatuering, typ 15 min & göra den. Haha, impulsiva Tina har talat! Bild kommer senare.
Nu ska jag umgås en liten stund, sen ska jag dra mig hemåt för att krypa ner i min säng. Börjar bli väldigt trött nu. Visst ja, tittade på BB innan, lätt det sjukaste avsnittet.. :/

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar