onsdag 16 mars 2011

Storstäd och tvättning!

Hej! :)

Det blev att jag städade rummet innan iaf och tvättade. Allt för en kopp kaffe och att jag blev tvungen att tvätta min jacka. Det hela började vid middagen, som vanligt tar jag ut mitt kaffe för att kunna dricka det när jag röker. Men istället för att dricka upp det så spiller jag ut allt kaffe över hela mig. Lyckat! Ovanpå allt så håller jag på och elda upp håret med ciggen, suck. Samira skulle ändå tvätta sin jacka så hon slängde in min med. Men när jag ändå höll på med att tvätta min jacka, tyckte jag att jag lika gärna kunde tvätta allt. Och när jag ändå tvättade så kunde jag väl städa rummet med. Dock så fanns det ingen tvätttid, så har fått tvätta borta på lilla. Men nu är mitt badrum skinande rent, allt undaplockat, det är dammsugit, kläderna är inhängda osv. Har precis tagit mig en långa, varm dusch. Ska bli så skönt att krypa ner i en renbäddad säng med nytvättade kläder och nyduschad. Hade tänkt lägga mig och titta på mean girls 2, efter det blir det att sova så man kommer upp i tid imorgon.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar