tisdag 8 mars 2011

Hej! :)

Kunde knappt sova något inatt, för denna satans jäkla axel! Kändes som den typ skulle hoppa av vilken sekund som helst & smärtan ska vi ju inte prata om! Så det blev ingen skola för mig idag, pallade verkligen inte när jag sovit så dåligt. Var iaf uppe & åt med Veronika, sen vid 2 mötte jag ingmarie för att ringa vårdcentralen. Den enda dom hade & säga var att jag skulle ta smärtstillande & ringa sjukgymnasten. Då jag sa att alvedon inte funkade igår, men fick bara till svar ta 2, när jag skulle ta dom & vilka. Sen ringde jag sjukgymnasten, men dom hade inte telefontid då. Lämnade mitt nummer, & väntade mig inte att dom skulle ringa tillbaka en halvtimme senare. Sa det till dom att jag behövde en tid snarast, & fick en redan nästa vecka. Så på tisdag morgon ska jag dit & kolla det, hoppas dom nu hittar vad som är fel. Har så jäkla ont nu & det har varit så 2 veckor. Funkar det inte att gå till sjukgymnasten, lyder jag en tjejs råd & tar kontakt med husläkaren i Höör.
Efter det samtalet låg jag bara & läste lite & sen var det mat. Bakad potatis med räksallad, hyfsat gott! Blev att ta en varm & lång dusch efter det. Sen blev det bara att vila lite för att sedan bege mig upp hit. Sitter & pratar med lite folk på chatten. Ska nog ta en alvedon & lägga mig snart. Inte på så bra humör idag heller. Blir så trött och besviken på vissa folk :/ Har nog aldrig känt mig så ensam som jag gör nu.. Men men det löser väl sig. Just nu vill jag bara härifrån & tillbaka till mitt "gamla liv".
Har iaf kollat på lite lägenheter idag & skickat några mejl, så får vi se hur det går. Kan ju hoppas att jag får någon & kan flytta snart. Men har inga förväntningar, för tror inte jag får någon. Men hoppas kan man ju :)
Nu ska jag nörda lite till på facebook, kolla lite bloggar & så. Sen blir det väl att lägga sig så man kommer upp i tid imorgon.
& det här med 30 dagar sorry för det, men dag 5 kommer. Orkar bara inte just nu :/


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar