fredag 25 mars 2011

Torsdag! :)

Hejsan!

Kom upp i tid imorse, hur det nu gick till :o Samhälle, svenska & matte har vi haft idag! Samhälle, gjorde vi geografi stenciler, svenska fortsatte vi att prata om mobbning & matten fortsatte jag med mina negativa tal som jag hatar. Snart klar med kapitlet iaf :) Efter skulle tänkta jag ta en powernap men det slutade med att jag sov till 19.30. Illa! Blev en tur till pizzerian för att inhandla mat, med tanke på att jag missade maten här. Städade rummet efter jag hade ätit. Har även tagit lite bilder nu med:) Dock e det tråkiga att den enda vita väggen på rummen är så man får med bokhyllan på bilderna. Så har fått sitta & redigera alla dom nu, så det inte kommer med. Kommer lägga upp några bilder i detta inlägg & några i ett annat. Men långt ifrån alla för det är den del. Men kanske kanske kommer lägga upp någon varje dag eller liknade. Men ha i åtanke att detta är långt ifrån proffesionella bilder, detta e mer för skojskulle. Nu ska jag iaf ladda upp bilderna här så jag har dom, har ju ingen egen dator :( Vill inte ha dom sparade på skolans dator. Sen ska jag betala alla räkningar & sånt tråkigt. Efter det ska jag krypa ner i sängen & sova, börjar bli riktigt trött med :/







Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar