torsdag 10 mars 2011

Hemma igen! :)

Hej!

Nu är jag hemma efter en runda i stan med Mark! :) Väldigt trevligt faktiskt! Blev att ta en fika på House of bagels. Chailatte, såklart hihi :) Sen gick vi en runda & "fönstershoppade" haha. När vi skulle ta bussen hem, var det en timme tills den gick. Då satte vi oss på donken ist, åt pommes & drack cola haha! Kom väl hem för en halvtimme sen. Har hunnit kolla facebook typ, & nu skriver jag här. Ska fixa 2 andra inlägg här (nu kommer dag 5 upp), läsa några andra bloggar & kolla min mejl. Efter det blir det att ta en lång & skön dusch. Sedan blir det att krypa ner i min säng & sova. Måste komma i tid imorgon!
Haha jag & Mark satt & planerade vad vi ska göra den 25, redan. Tror det blir att vi drar till danmark & festar, niiiiice! :D
Gött & ha kommit iväg lite nu med. Igår impulsbowlning, idag impulsfika haha härligt! Nej nu ska jag fixa allt så jag inte kommer i säng för sent. Ska egentligen arbeta med mitt arbete med, men orkar verkligen inte:o Får ta det på lördag & söndag istället. Imorgon tror jag att jag sover hos Sandra :)

Gammal bild, men så här såg jag ut idag fast med andra skor :)





Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar