måndag 28 mars 2011

Ny vecka!

Hejsan!

Härliga måndag, ny vecka, nya tag eller inte kanske. Jag ber om ursäkt för om det kommer bli lite "tråkig" uppdatering ngn dag (om det ens kommer bli ngn alls). Jag är inne i en jobbig period nu, inget allvarligt eller så. Mår bara inte bra, har ingen ork till ngt, ingen motivation till ngt, orkar nte vara bland massa folk.. Så just nu bosätter jag mig på rummet.. Men jag mår nog bra snart, brukar gå över efter ett par dagar. Men jag låter er veta om jag tar en bloggpaus eller inte. Men samtidigt är det rätt skönt att kunna gå in o skriva av sig lite.

Skippade iaf skolan idag.. Fram till 4 så va det typ, sova,vaken, sova.. Kul va? Begav mig iaf mot affären vid 4 för att köpa mat och ramlösa. Har blivit helt beronde av det nu. Men e väl bättre att jag dricker det än cola, i guess. Sen har jag bara legat på rummet, läst, fb o sånt. Kollade på lite trailer med. E ganska så sugen på att gå o se Justin Bieber: never say never på bio. Men han är ju inte min största idol precis. Men filmen verkar bra o vissa säger ju att man ändrar uppfattning när man ser filmen. Aja får se sen hur det blir. Ska jag se den blir det på torsdag.. Har övertalat stackars Mark till att följa med, han är ju inte så pepp på det..
Nu ska jag lägga mig o titta på black swan, den verkar skit bra! Efter det blir det att se 2012. Har ju inte sett den än, så vi får väl se om den är bra. Va som händer efter det vet jag inte, får se sen. Men tror inte jag kommer skriva mer idag, så vi hörs imorgon ist!

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar