tisdag 15 mars 2011

Godmorgon! :)

Här sitter jag uppe i tid och pigg. Nej där ljög jag för er.. Uppe i tid är jag, men jag är långt ifrån pigg. Kunde inte somna efter att jag skrev inatt, så har bara legat och tittat film tills nu. Titta på någon pirahna eller vad den hette. Förstår inte varför jag tvunget ska se sånna filmer när jag inte klarar av det och bra var den ju inte precis heller. Dessutom så kommer jag drömma mardrömmar om pirayor i evigheter efter denna film.. Aja, tog en dusch precis iaf, vilket gjorde mig lite piggare än jag var innan. Så nu är jag nästan helt klar. Ska på med et par strumpor, borsta håret när det torkat och det får det göra under frukosten. För den delen så är det frukost om tio min, då matsalen öppnar. Blir att ta bussen in till stan 07.20 så vi har gott om tid på oss att hitta dit. Hoppas nu det går bra idag och att dom hittar vad som är fel. Vet inte när jag kommer tillbaka därifrån, men det blir skola som vanligt efter det. Nu ska jag fixa lite smått och gott innan frukost. Vi hörs senare!


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar