torsdag 10 mars 2011

Hej! :)

Lyckades försova mig idag igen, så det är inte så jätte längesen jag gick upp :/ Vaknade vi elva, då jag gjorde mig i ordning. Sen jag ner & åt med Veronika & Aina. Det var soppa & semla till efterrätt. Dom semlor jag fick va skit små & jättegulliga. Dock så smakade dom inte alls som någon semla :/ Efter middagen bar det av ut i regnet för att gå till lektion. Vi har friskvård nu & meningen var att vi skulle ut någonstans. Men som tur är så slapp vi det! Jäkla tur hade inte velat vara ute & gå nu. Så vi fick sitta i datorsalen istället & göra vårt arbete i naturkunskap. Men men nu ska jag fortsätta med mitt arbete för läraren springer här titt som tätt. Vi har Stig med, så lika bra att göra det man ska! Vi hörs senare :)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar