torsdag 10 mars 2011

Hej! :)

Jag var duktig idag & kom upp helt av mig själv! Dock försov jag mig lite, men kom i tid. Första lektionen var engelska då vi tittade på film. The holiday, har sett den innan men den är bra. Efter det hade vi datorkunskap där jag jobbade med mitt arbete i naturkunskap. Sen var det lunch, fisk med potatis & sås. Efter det hade vi matte då jag segade som vanligt, nästa gång vi har matte får jag ta mig i kragen & göra mitt prov. Efter skolan gjorde jag sudoko tills det var mat som var ngn pastagratäng med kyckling. Sen skickade Sandra att hon ville jag skulle komma hem till henne så det gjorde jag. Blev en massa babblande som vanligt, men nu har jag fått prata med någon iaf :) & innan jag åkte till henne tänkte jag typ så här: Jag vill skratta, men hur gör man det om man inte har något att skratt till eller inte tycker något är kul. & om man inte har någon att skratta med, vad gör man då? Men nu har jag varit med Sandra & på ett eller annat sätt får du dig alltid ett gott skratt där. Iaf sen fick vi lite tråkigt, då Sandra ringde Dany. Han tyckte att vi skulle åka & bowla. Sagt som gjort vi packade in oss i bilen för att köra till Vinslöv & sen vidare till Hässleholm. Bowlningen var rolig, dock så förlorade jag men hade kul ändå. Men tror jag har små fötter, liksom 34 i bowlning skor haha ;o Efter bowlingen körde vi hem till Dany, tittade på film en liten stund innan det bar av mot Önnestad igen. Har nästan precis kommit hem, skulle bara kolla facebook & uppdatera bloggen. Efter detta så blir det att lägga sig i sängen & sova. Meningen var att jag skulle fortsätta med mitt arbete annars hinner jag aldrig klart. Men jag är så trött & har riktigt ont i min axel så jag orkar verkligen inte. Ska ta en alvedon & sen sova! Eller ja ska kolla min mail först, se om det är något kul :)

Haft en riktigt trevlig dag! Det var verkligen skönt att komma iväg & det behövdes verkligen.
Skönt att få skratta & vara glad med :) Ibland undrar jag vad jag hade gjort utan Sandra.
Folk kan snacka mycket, men vad ni säger skiter jag fullständigt i.
För jag VET att hon ställer upp (:



Tog inga bilder idag & hade ingen annan. Men iaf Dany, Sandra & jag haha:P

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar