söndag 6 mars 2011

Helgen! :)

Hej! På helgerna är jag nog sämst på att uppdatera bloggen. Men jag varken orkar eller har tid till det :/
Men iaf denna helgen har varit helt underbar. :)

Fredags: Blev ju att dra ut med Mark & Johan. Blev först lite förfest med dom. Sen bar det av vidare till bånken där man även mötte upp Zandra. Träffade på massa andra sötnosar med :) Samt en liten Ellen, har nog inte träffat henne på 1 år. Vi gick på iv & umgicks väldigt mycket ett tag innan, så det va kul att träffa på henne. Hade iaf en toppen kväll ute & mycket dans blev det. Drog väl därifrån runt 3-tiden. Hatar att det ska stänga när man har som roligast. Tycker dom kunde haft öppet längre-.-

Lördags: Kom hem runt 2tiden på dagen. Blev att sitta ute lite med Johan & Mark, så himla härligt väder ju! Blev även en liten promenad till affären. Sen va lilla jag tvungen att sova en stund, så e det & va bakis :/ När jag väl kommit upp så blev det mys med Samira till filmen A lot like love. Mark & Johan var också med fast dom drack, så det slutade med att jag hängde på där. Så vi satt uppe ett bra tag drack & hade allmänt trevligt!

Idag: Jäkligt skönt att inte vakna upp bakis, även om det e skumt att jag inte är det. Men jag ska inte klaga  för det e väldigt skönt att slippa det. Blev iaf upp & äta, titta lite på tv. Sen lagade Samira mat kycklinggryta med ris, skitgott! Nu sitter jag här vid datorn & har gjort det ett tag nu. Har ju inte suttit vid datorn på hela helgen, det e tur man har fb i mobilen. :) Ikväll blir det väl bara att umgås med finaste Samira! Hon åker ju till stockholm imorgon & kommer inte hem förens på måndag. Blir ju såklart Big Brother senare med:) Men men nu ska jag gå in & kolla lite om siesta. Om det går ska vi boka biljetter redan om 2 veckor, så det är klappat & klart. Fatta mycket jag längtar, siesta 2011! Kommer bli fetast! :D :D Ska även kolla lite annat innan jag bosätter mig i soffan med dom andra :)


Dagens outfit från i fredags. 
Klänning: H&M
Bolero: Bikbok
Armband: Ur & Penn

Skor: Din sko



                                           Idag: Ute & rökte med Mark & Johan :)


Fint askfat va? :)




Dagens outfit idag:

Linne: New Yorker
Jeans: Bik Bok
Kofta H&M






Puss! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar