tisdag 22 mars 2011

Vår! :)

Hejsan! :)

Vaknade av att klockan pep vid halv 12, pallrade mig upp vid 12 för att äta lunch. Färs medaljonger och potatisgratäng, hyfsat ok men åt mest sallad. Efter det begav vi oss ut i solen för kaffe & cigg. Oooh, vilket härligt väder! Nu e våren här äntligen :) Så jag tänker inviga mina vårskor och min vårjacka idag, känns lite tidigt, men det e ju vår ute :) Ska in till stan för en fika med Mark eller liknade. Man kan ju inte sitta inne när det är så här fint väder ut. Sitter hos Aina nu & har precis plattat håret. Hon har suttit & sytt så jag passade på & sno hennes dator under tiden. Nu så ska jag snart gå upp till mig för att sminka mig innan vi tar bussen. På mig har jag jeanstights, långt linne, annat linne ovanpå, kofta, trenchcoat & ett par ballerina skor med klack eller hur man ska förklara det. Får ta några bilder innan vi åker & lägga upp dom senare. Aja, nu ska jag ta en cigg med Aina innan jag ska fixa det sista. Vi hörs senare! :)

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar