söndag 13 mars 2011

Dag 6

Nu tänkte jag göra som så att jag skriver in dag 6 i detta inlägget, med tanke på att det är min dag:P

Så dag 6 - Min dag!

Vaknade först runt 4, men valde att sova vidare. Så vid 7-tiden pallrade man sig upp. Så skulle man handla cigg, men kortet ville inte fungera i affären här. Så fick köra in till statiol, där jag inte kunde handla för hade inte legg med mig. Körde till Preem & där funkade det tack & lov, riktigt röksugen var jag med! Sen bar det av mot Önnestad igen & lämna mig. Blev att käka så fort jag kom hem, spagetti & köttfärssås. Sen kom Mark upp till mig :) Vi snackade lite om helgen & han hade även köpte en fin present till mig. Dom har tydligen en affär i Kävlinge med massa Hello kitty saker & jag älskar Hello Kitty! Så han hade köpt en jätte fin Hello Kitty spargris till mig, skit söt! Efter vi snackat klar, bosatte jag mig vid datorn. Har kollat fb, lite Big Brother & så. Nu ska jag in & kolla mailen, sen efter det blir det plugg! Har ett arbete som ska vara inlämnat imorgon, så måste ta tag i det nu :) Men vi kanske hörs senare ikväll.


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar