lördag 12 mars 2011

Fredag & lördag!

Hej!

Hann inte skriva innan jag stack till Sandra igår & kunde inte uppdatera hemma hos henne.
Men iaf fredags:
Skolan först, men försov mig. Var med på svenska, 2 dubbelpass. Men vi tittade på film & slutade tidigare. Efter skolan stack vi hem till Sandra. Drack kaffe & snackade en massa. Fram emot kvällen stack vi iväg på fest. Hade riktigt kul i början, men sen blev allt bara kaos. Kände det att jag inte pallade vara kvar, så ringde en som kunde köra mig hem. Det va riktigt skönt att få komme hem kan jag ju säga! Blev att sova direkt med faktiskt.

Idag så vaknade jag framemot 6 på kvällen. Riktig bakfull! Lyckades ta mig upp & göra lite mat iaf. Sen blev det att kolla melodifestivalen. Tyckte väl Eric Saades låt va bra, men hade hellre sett att Danny eller Swingfly vann. Jag hade rätt iaf, sa hela tiden att antingen vinner Eric eller Danny :P Har suttit vid datorn nu en stund, vet inte alls vad som händer nu. Får väl lägga mig & läsa min bok eller något. Det händer ju inte allt för mycket i Önnestad. Men ska iaf ut & röka nu & sen krypa ner min säng med en bok.
Vi hörs imorgon.


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar