torsdag 3 mars 2011

Hej! :)

Lyckades försova mig idag med, detta är inte bra! Kom upp vid 10, lagom till fikat. Svenska efter det då vi höll på men någon stencil om vem du e typ. Sen lunch, färgglad fisksoppa & kladdkaka till efterrätt. Det e nog en av dom få gångerna som jag häntar mat 2 ggr. Men det va faktiskt skit gott, dock plockade jag bort vissa grönsaker :P Efter lunchen var det inga fler lektioner utan det var utbildningsmässa i Kristianstad. Väldigt intressant faktiskt & jag fick reda på mer saker om den utbildningen jag ska gå sen. Bla vilka ämnen jag behöver läsa. Så dom 3 år jag ska gå här är det Samhälle B, Matte A+B, Svenska A+B, Engelska A+B & historia A som gäller. Vi gick väl runder på mässan runt en 2 timmar, snacka om att ha papper sen. När vi var klara där åkte vi upp till sjukhuset för att hälsa på M, men det fick vi inte. Besöksförbud med tanke på smittrisk :/ Så vi åkte hem & då var det middag direkt :) Efter middagen har vi bara suttit i tvrummet. Gick igenom papperna vi fått & sånt idag. Snacka om att det e kaos o mitt huvud nu, finns ju hur många utbildningar som helst! Studera utomlands? Juridik? Psykatri? Yrkesutbildning? Restaurangbranschen? m.m Men gud hur ska jag kunna välja liksom? Aja, har 3 år på mig att bestämma & vet ju vilket det lutar åt :) Sen har det bara blivit massa tvtittande, big brother såklart med :) Nu har jag suttit här en stund & sen ner i tvrummet :) Se om det är något bra på tv, men det tvivlar jag på. Ska väl sova om en stund med så att man kommer upp i tid.
Dag 5 får ni imorgon, sorry :/
& M ringde ikväll med, han får antagligen komma hem imorgon :D :D


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar