torsdag 10 mars 2011

Mitt liv!

Nu skriver jag ett "argt" inlägg, men blir så trött på folk!
Gör du en sak fel så har du sen en massa som står & ska lägga sig. Ursäkta mig men alla gör fel, men låt personen sköta det istället för att lägga er i. Det är en sak om ni vill hjälpa till, men annars skit i det! Jag sköter väl mitt eget liv. Det är väl ingen annan som ska sköta det åt mig. Visst jag kanske gör mina misstag, men jag vet om det & jag försöker rätta till det. Men det är ju inte till stor hjälp när folk bara ska hålla på. Sen när jag går någonstans ska jag helt plötsligt berätta det för alla eller. Om jag vill gå någonstans eller åker någonstans så ska jag väl för fan inte behöva säga det till folk. Men visst kanske ska börja säga till så fort jag bara går utanför internatet för så ska det tydligen vara! Va fan låt mig & mitt liv vara!!!
Suck! :/
Börjar bli alldelles för jobbigt här nu & folk kommer varandra för när inpå. Men att folk ska lägga sig i mitt liv gör mig irriterad. & det är inte bara folk på skolan som gör det men men..
Fick svar på en lägenhet nu, ska se hur jag gör det. Ska först & främst disskutera det med mitt personliga ombud så jag inte gör något förhastat. Så får vi se vad han har att säga.
Ursäkta mig blev bara så arg, vet att det inte finns något vettig över detta inlägget & att allt kommer låta som en sörja imorgon. Men när man är arg så tänker man inte & va tvungen & skriva av mig.
Men iaf en sak är klar åker jag iväg har jag ingen rätt att berätta det för någon & låt mig sköta mitt liv!
Nej nu ska jag ta ut min ilska på en cigg, sen blir det en alvedon & sova.

Godnatt! <3

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur det är tina!vet hur det känns och man kan bli så jäkla förbannad och less. det bästa man kan göra då e ett dra iväg så man får lite space! Håller tummarna för dig angående lägenhet :)

    Mvh Johan

    SvaraRadera
  2. Ja det måste man, men har fått komma iväg lite nu :) Tack! :)

    SvaraRadera