fredag 4 mars 2011

Hej!

Vad tror ni att jag lyckades med idag? Jo ni har helt rätt, försova mig! Detta är fan inte bra, skärpning nu Tina! Aja, va med på sista lektionen iaf. Där vi höll på med frågor till arbetsintervjuer, skit svårt! Efter skolan gick jag hem & sov för började få en riktigt jävla huvudvärk. Har nästan precis vaknat. Fått lite mat i magen min :) Johan & Mark ska ut ikväll & dom ville ha med mig. Efter mycket om & men har dom fått med mig :) Så ikväll blir det att dra till bånken & slå klackarna i taket! :D Fast denna gång håller jag hårt i min mobil. Ska även möta upp Zandra där inne. Så detta kan nog bli en rolig kväll. Nu ska jag ner & kolla i min kära garderob, se vad man kan ha på sig. Ska även ta ett glas vin & se om man kan bli lite pepp. Vi hörs imorgon! Hoppas ni har en toppenfredag sötnosar!


Puss! <3

2 kommentarer: