måndag 21 mars 2011

Bra dag! :)

Hejsan! :)

Somnade ganska sent igår (pratade i tele nästan 2 timmar), men var ändå uppe 11 idag. Blev att fixa sig och sen lunch med Samira. Serverades kycklingklubbor, potatis och sås idag, gott! Efter det blev det upp & borsta gaddarna för att sedan pysa bort mot naturkunskapen. Det blev att vi tittade film idag, artic blast. Skit bra film! Men vi hann inte se hela idag & dom pausade när dom var som mest spännade med. Slutet får vi inte se förens om en vecka för vi är lediga imorgon. Vadå, drygt! Ska se om Mark kan fixa den till mig så jag kan se klart. Pallar inte vänta en hel vecka för att se slutet. Efter naturkunskapen var det mentorstid som bara varade i 10 min, sen slutade vi.
Pös upp till rummet & gjorde inte ett skit fram tills middagen. Till middag blev det laxnuggets, citronsås och ris. Samma mat hela tiden & det är ju knappt gott. När jag ätit middag bestämmde jag mig för att ta en powernap, som slutade med att jag sov till 19.30. Då jag pös bort till turkaffären med Mark för att inhandla, cigg, cola och en panpizza :) Usch, onyttigheter :o Nu sitter jag uppe i datorsalen med fina Samira som pluggar och jag, ja jag gör inget vettigt. Ska sitta & fördriva tiden tills Big Brother börjar.
Blir ingen träning idag, men tycker det räknas att jag tränade mitt i natten igår. :) Men har inte en aning om vad jag ska göra efter BB, kommer ju inte sova förens om ett par timmar. Men om Mark fixar ner filmen så kan jag ju se den & jag hittar säkert något annat att göra.
Jag har iaf en bra dag & är väldig glad idag. Älskar sånna dagar! :)

Imorgon är vi lediga och jag har planerat Marks dag därefter hihi :P . Han ska äta lunch med mig & Samira vid 12tiden. Sen resten av dagen ska han sitta ute i solen (om vädret tillåter) med mig & bara ta det lungt :) Sen ska jag även ägna dagen åt mitt rättkunskaps arbete & skriva CV, samt söka några jobb.

Vill att det ska bli fredag nununu!!! :D Johan kommer till Önnestad (till Mark) & stannar här i helgen, ska på inflyttningsfest hos Veronika & efter det ska jag möta upp dom andra från skolan för utgång! Oh, ge mig fredag nu! Men men veckan kommer gå snabbt.


Under en solförmörkelse rör sig en isvind från den övre atmosfären genom ett hål i ozonlagret och letar sig snabbt mot Jorden. När klimatexperten Jack Tate nås av nyheten att besättningen på ett forskningsskepp i Tasmanien omkommit under märkliga omständigheter, börjar han misstänka att en global katastrof stundar. Ingen lyssnar på honom, men den mystiska dimman växer snart till en tsunami av kyla som dödar allt i sin väg och i snabb takt börjar frysa planeten.
Vi har överlevt jordbävningar, perfekta stormar och epidemiska dödsvirus. Nästa prövning kommer i Arctic Blast – en mäktig sci-fi-thriller där Jorden hotas av en ny istid.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar