lördag 19 mars 2011

Baka baka liten kaka :)

Hej! :)

Först & främst måste jag bara säga att Helsingborg vann matchen! Typ mål efter bara någon minut, Malmö hann knappt få bollen innan dom gjorde mål. Så jävla bra! :) Skånes stolthet var det jajamen! :) Helsingborg 4life <3<3

Iaf, jag & Samira gick ju & handla innan, det blev lite gottis. Sen stack vi hem och lagade mat, kotletter, ris och beasås. Efter det satte vi oss i soffan för att titta på fotbollen, så jävla härligt att HIF vann :) När matchen var slut blev det att titta på lite annat. Blev reprisen av Big brother, så jävla pinsam Rosa e. & ut med Katerina! Efter det tittade vi på körslaget, så jävla kul. Katrineholm e ju med (Samira kommer därifrån), så hon satt typ: Men ooh där e ju kim, där e hon från flen och massa andra. Satt och klappa händerna hoppandes i soffan haha! Lite kul att kstad e med också, men ingen man kände :P Nu har det precis slutat så jag ska gå och baka mig en kaka. Är skit sugen på något, riktigt sugen! Så det får bli en sockerkaka :) Riktigt lördagsmys idag ju, men det är skönt det med. Har ju festat 3 helger i rad nu, så skönt att ta det lungt en helg nu + jag slipper bakfyllan :) Nu ska jag kolla om jag kanske hittar något annat recept och sen påbörja bakandet.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar