onsdag 30 mars 2011

Onsdag :)

Hej! :)

Idag mår jag mycket bättre än va jag gjort dom senaste dagarna. Kanske inte är helt okej än, men det är klart bättre. Blev tyvärr ingen skola idag. Vaknade 9, sen blundade jag o då va det kört. När jag väl vaknade till senare, vände jag mig bara om för att fortsätta sova. Gick upp för lite mer än en timme sen. Va nere i matsalen o åt idag. Insåg när jag gick in där att nu har jag legat på mitt rum sen i lördags och inte gjort något. Så nu är det dags att ta sig i kragen o komma ur den här skiten. Imorgon SKA jag till skolan med!
Lill lördag idag med, hade jag varit i skolan hade jag nog åkt in o köpt mig en flaska vin. Sen umgåtts lite med dom andra. Men nu blir det bara att ta det lungt ikväll, är inte så jätte sugen på det längre. Nu ska jag vänta på att Mark fixar ngn film till mig. Så under tiden ska jag lägga mig o läsa. Sen resten av kvällen blir det bara filmtittande.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar