tisdag 1 mars 2011

Slut för idag! :)

Hej!

Nu så e skolan slut för idag, äntligen! Men det har inte varit ngn värst jobbig dag idag. Naturkunskap - skriva våra arbeten. Jag ändrade mig, så många som skrev om vattenkraft. Nu skriver jag om fossilenergi istället. Vet inte ett skit om det eller något. Men det är väl kul att lära sig något nytt. Efter detta engelska - läsa högt lite & sen svara på frågor om texten vi läste osv. Efter detta hade vi lunch som bestod av pasta, örtbiffar & beasås. Det var helt okej! Dock så e jag lite klantig av mig ibland. Ni vet dom små glasflaskorna som det är läsk i, trodde jag kunde balansera den på brickan. Icke! Först rullar den över hela tallriken & tillslut ner på golvet. Den gick inte sönder, så jag böjer mig ner för att ta upp den. Wooops, så låg hela brickan med allt på golvet istället. Så jävla pinsamt var det. Men mattanten va så snäll & städade undan det medans jag gick & satte brickan. Klantiga ja jag haha! Men men matte efter detta, men jag gjorde inte så mycket. Eller jo lite kanske men gick mest igenom kapitlet jag gjort nu & rättade fel. Är klar med kapitlet & kände inte för att göra prov idag, så sölade lite. Men imorgon får jag väl ta tag i mitt prov & göra det. En halvtimme sen vi slutade & jag har bara suttit här & degat mig. Skulle egentligen in till stan & hämta min mobil (förhoppningsvis). Men bånken öppnade inte förens 5. Klockan 5 har vi även internatmöte så får åka in efter det. Mark ringde ju bånken igår & dom hade hittat en svart samsung. Min tele är ju en svart samsung så det borde ju vara min. Det var ju på bånken vi va i fredags med. Men ja får åka in & hämta den efter mötet :) Nu hade jag faktiskt tänkt vara så dum att ta en liten powernap innan middagen :)
Kom precis på "30 dagar" nu med, glömde helt bort det igår & helgen har jag knappt skrivit. Men fixar det senare ikväll.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar