onsdag 16 mars 2011

Onsdag.

Hej! :)

Innan halv elva igår kväll sov jag, skönt. Så imorse kom man upp i tid. När Aina såg mig utbrast hon, va är du vaken nu. Haha. Blev en rejäl frukost imorse, fil med flingor, en macka med korv o tomat, en ägg macka, ett ägg, juice och kaffe. Det är det jag älskar mest med skolan, finns så mkt att välja på till frukost. Första lektionen idag var engelska, meningen va att vi skulle titta klart på en film. Men läraren va sjuk och han vi hade idag hittade inte filmen. Så det blev att jobba med en stencil ist. Efter va det datakunskap, gjorde en recension på en film vi sett på svenskan. Sen va det lunch, potatismos o strömming. Usch, strömming ;o Matte efter lunchen och jag kan ju säga att jag och dom dära negativa talen e inte precis bästa vänner.
Slutade skolan efter matten. Och jag kan lungt säga att jag e nervös!! En del ellr ja rätt många har fått reda på om dom kommit in till nästa år. Tror ni jag fått veta, nejnej. Dom kollar ju på ens frånvaro med när man söker in igen och min e ju inte den bästa. Vill veta nu. kanske får veta imorgon. Hoppashoppas! Men va fan gör jag om jag inte kommer in.. Aaaah, positiva tankar eller något. Ska iaf söka in till några andra skolor med, om ifall att. Men ja vill fan inte flytta till Glimåkra. Jag får panik på detta! Men som sagt positiva tankar.


Nu ska jag försöka få tiden och gå fram tills middag. Dock ingen god mat, raggmunk o bacon.. Satt och funderade innan om man kanske skulle städa rummet, o även tvätta. Men efter att legat i sängen en timme, är det inte lika lockande längre. Får se om jag fixar det sen. Kanske även blir en runda i gymmet, måste göra mina övningar ju. Ähh, nu ska jag ut i solen o fundera :)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar