fredag 8 april 2011

Veckan!

Hej igen :)
Här kommer måndag-onsdag :)


Måndag: Kom inte upp till skolan :/ Så när jag vaknade packade jag väskan och begav mig til vinslöv. (har passat hundar måndag till idag). Mark följde med en runda dit med, så när vi kom till huset städade vi lite och så. Sen när han begav sig hem lagade jag mat. Kotletter med potatisklyftor och beasås. Gott, dock så blev mer än hälften av potatisen svart :o När jag väl ätit fanns det inte så mkt att göra, fick inte igång datorn heller :/ Så försökte läsa och smsa lite. Dock så blir jag ju rädd för allt och ska nojja upp mig en massa. Så framot mot natten när mobilen höll på och dö, och jag kom på att jag hade glömt laddaren höll jag på och få riktig panik! Det hela slutade med att en kompis fick komma och hämta mig, köra till önnestad o hämta till laddare, sen kstad för att handla cigg, blev även inom hlm för att tanka och sedan tillbaka till vinslöv. Haha jäkla runda! Och vilken jäkla mes jag är :p Kom iaf tillbaka sent, så det hela slutade med att vi inte sov något :o

Tisdag: Kom till skolan vid 10, blev att fika med Veronika. Sen fick vi reda på att vi skulle se film. Dom andra i skolan är i Hamburg, så vi har haft någon hemmavecka och gjort massa annat. (dock har jag ju inte varit med på det). Iaf tyckte ju inte det var så roande att komma till skolan när jag inte sovit något för att se film. Så vi gick ut och rökte, sen kom Stig och ville prata med oss. Försökte förklara för honom att jag kanske kan få sitta i datorsalen o göra dom arbete jag ligger back med ist föt att se en film jag kan se hemma. Men icke! Sen kommer jag inte in till nästa år. Där rann all motivation till att gå kvar i skolan ur mig. Varför ska jag va här nu, jag läser upp grundskolebehörigheten som jag redan har, o jag kommer inte in igen vilket va anledningen att jag gått där för att komma in igen. Så vad är anledningne nu liksom.. Jag och Veronika sket i det iaf, drog in till bibblan ist och gjorde våra egna studier. Vid 4 drog jag hem för att sova ngn timme. Som tur e hadenjag folk som både ringde och skickade sms så jag vaknade. Annars hade jag sovit för länge. Fick iaf igång dvdn i huset, så lite musik och sen blev det plugg tills "X" kom. Som även hade en bärbar dator med sig och en adepter (jaja, va fan det nu hette) till henkes dator. Fick dock inte igång den ändå, inget lösen. Men vi hade den bärbara så la oss o titta på glee.

Igår: Vaknade vi vid 4, inte bra! Nej ingen skola, men jag har valt att inte gå där förens ingmarie kommer tillbaka från resan så jag kan prata med henne om allt. Iaf vi stack o handlade cigg, sen lämnade "X" mig och sen drog hem. Jag tog mig något och äta, sen blev det
datorn men fick inte igång internet. Så blev en massa film: Grown up, fucking åmål, accepted, date night. Bra filmer iaf! Senare kom "X" igen då det blev att se Fight club och i love you philip morris, skit bra film! Sen va klockan 8 o efter ett tag somnade vi. Vilket vi inte skulle göra, eller inte ha iaf för skulle iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar