fredag 15 april 2011

Nattinlägg!

Hej!

Har egentligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Tänkte mest kika in och säga godnatt. Har iaf tittat Ana gina show och druckit varm choklad :) Samt ett ganska intressant avsnitt av debatt. Nu har jag suttit ute med Mark i evigheter känns det som. Snackat om allt mellab himmel jord. Skönt att ha en vän som honom! Har även haft en ganska bra dag idag med, skönt! Har ju inte gått i skolan på 3 veckor (tänker inte gå imorm heller) och mått allmänt dåligt. Det görmjag dock fortfarande, men börjar få fler bra dagar nu iaf :) Förövrigt har jag pratat med Ingmarie nu och hon vet varför jag inte varit i skolan. Men efter lovet ska jag ta tag i skolan igen!
Imorgon tror jag att jag ska städa mitt rum och tvätta, det behövs :) Det blir en lung helg denna helgen och inget festande. Ska dock ta mig till Vinslöv och träffa Madde nästa vecka, riktig längesen.
Sen längtar jag oehört mkt tills nästa fredag, då kommer pengarna. Ska in till Hässleholm o ta en fika med mamma, eller jag ska bjuda henne på en fika hon har trots allt fyllt år. Det blir nog lite shopping med, ska gå på jakt efter par pumps med. Sen ska jag hem och laga god mat till mig och mark. Kyckling, klyftpotatis, beasås, sallad o vitlöksdressing. Så jäkla gott, ge mig fredag nu! Blir lite vindrickande till maten och sen utgång senare! Haha snacka om att planera i förtid :) Nu har jag inte mer att säga så tänkte skriva 10 sanningar om mig själv. Sen ska jag krypa ner i min säng och sova, mamma ringer ju och väcker mig imorgon.

Here it come ;)

1. Jag är sjukt rädd för clowner. Helt klart min största fobi
2. När jag går in i ett rum och folk t.ex skrattar tror jag att det e åt mig, även fast det inte är det. Likadant om folk sitter och viskar.
3. Jag har gått på medicin för bipolär o kommer kanske börja med det igen.
4. Jag kan inte sova ordentligt om jag inte har sömntabletter.
5. Jag har bara varit kär 3 gånger.
6. Jag är ganska kräsen när det gäller mat.
7. Jag är sjukt rädd för att bli ensam
8. När något går fel, väljer jag att fly istället för att ta itu med problemet.
9. Jag är ett stort Helsingborgs fan. Fotboll då..
10. Jag har väldigt lätt för att bli deprimerad och komma in i sånna perioder.


Nu säger jag godnatt, så ni får sova så gott. Men det tror kag säkert ni redan gör. Hörs imorgon.
Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar