fredag 29 april 2011

Fredag :)

Hej! :)

Kom upp i tid idag, så duktigt! Men höll dock på att försova mig. Aina ringer mig i panik för en sak och fick komma upp. Ska försöka snooza dom minutrarna det tar för henne, men då ringer Ingmarie. Sen pyser Aina in på toa o då lägger jag mig igen. Då kommer Aina ut, dom stänger snart frukosten ska du inte äta? Jag muttrar ja och tar på mig kläder för att bege mig ner.

Första lektionen idag var historia som var helt okej. När jag varit borta har dom valt ut något att skriva om som dom sedan ska göra ett kollage av. Det pysslade jag & Aina med hela lektionen. Sen hade vi dubbelpass svenska. Dock lunch emellan, spagetti o köttfärssås. Fick stressa i mig maten med, drygt! Vi fick bara en halvtimmes lunchrast för att vi skulle få sluta tidigare. Alla tyckte det var okej förutom jag haha. Svenskan idag bestod först av 2 som redovisade, sen bara lyssna på massa musik på youtube. Andra passet blev film, Cornelis Vreeswijk. Den verkade rätt bra!

När vi slutade skolan skulle jag egentligen sova. Men fick en Johanna på besök som slutade med solning. Sen kom även Samira, Mark & Johan. När dom skulle iväg på bio kom Aina & Marcus så satt ute med dom ett bra tag. Sen pös jag upp till datorsalen, här har jag suttit ett tag nu.
Vet inte vad jag ska göra nu, kanske bara sitta här & dega ett tag till. Det blir en lung kväll idag & jag ska nog snart ta mig något att äta, sen sova. Inte alls likt mig att lägga mig vid denna tiden på en fredag men jag är sjukt trött!

Kan förvarna om att det blir inte bättre uppdatering imorgon bara för att det är helg. Ska försöka gå upp tidigt så att jag kan ligga ute och sola hela dagen imorgon. Så här ska inte sittas inne vid någon dator. Jag kan ju inte heller påstå att jag e brun, e fortfarande blek men lite färg har jag fått sen idag iaf :) Nej nu ska jag fixa klart allt här, sen äta och sova.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar