fredag 8 april 2011

Impulsiv utgång! :)

Hej hej! 

Vaknade vid 5tiden idag, så det blev ju ingen skola för mig :/ Men ska dit på måndag och prata med Ingmarie. Förklara varför jag varit borta, se hur vi ska göra nu och så. Iaf, låg bara och tittade på film ett tag. Sen stack jag iväg till pizzerian för att handla mat. Jävla massa folk, typ 10 småkillar i 15års åldern o småtjejer med. Inte fan vet dom  vad flytta sig e heller, folk! Stack hem o åt, tittade även på talang med Mark. Meningen var att vi skulle ta det lungt ikv, ska upp tidigt imorn för det är folkhögskolans dag. Klockan 9 ska vi åka härifrån, jippi! Men det är typ ingen hemma och det är skit tråkigt här. Så jag fick för mig att vi skulle dra ut. Så blev det med! Har precis gjort oss i ordning & ska snart bege oss mot bussen. Blir bånken ikväll som vanligt, ska möta upp Emelie där med. Kommer nog bli en trevlig kväll, & impulsiva utgångar brukar bli as grymma med. Synd bara att man inte hunnit förkröka men det tar vi igen där inne. Sen ska vi jäklar så klackarna i taket, eller ja jag iaf! Aja nu ska vi pysa iväg till bussen. Slänger upp en gammal bild på vad jag har på mig ikv:)

Kan även förvarna om att det inte kommer bli så bra uppdatering imorgon. Är ju iväg på folkhögskolans dag till 2. Efter det ska jag & Mark fixa lite saker. :) Kan inte skriva vad om iaf Samira läser detta, så ni får veta senare imorn kväll. Samira fyller ju år imorgon, så då kommer jag spendera den mesta tiden med henne istället för att priotera bloggen.



Detta kör jag på ikväll, dock så är alla mina strumpbyxor sönder så fick bli svarta :/
Sen kommer väl håret förstöras så fort man kommer ut i blåsten.
Aja måste pysa till bussen nu. Hörs imorgon.
Vad gör ni ikväll förresten festar ni eller stannar hemma? Hoppas ni får en grym fredag iaf!


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar