söndag 17 april 2011

Sleepy time!

Hej!

Blev att lägga ansiktmask innan, ta en lång dusch med hårinpackning mm, smörja in sig och även måla naglarna. Man känner ju sig som en helt ny människa! Efter jag duschat blev det bara på med myskläderna och springa runt i det. Satte mig faktiskt i tvrummet med Johanna & Melle innan. Där har jag inte suttit på ett bra tag kan jag ju säga! Blev iaf att kolla på 2 bra filmer, kommer inte ihåg va dom hette :o Nu ska jag snart sova med. Detta är inte alls likt mig! Ta det lungt en lördag & lägga sig vid 1. Men vi laddar för nästa helg, för då ska det festas som att det inte finns någon morgondag! Nej nu ska jag pysa ner i tvättstugan och hämta mina lakan, hoppas dom är torra. Blir att bädda rent sängen och sen sova om jag inte läser lite innan :)

Nattinatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar