lördag 16 april 2011

Äntligen klar!

Heej!

Nu är jag äntligen klar med all städning. Har verkligen storstädat hela rummet, tro mig det behövdes. Har även tvätta en massa, som jag också är klar med nu. Bara några lakan och handdukar som ska bli torra. Lagat mat har jag också hunnit med. Det blev kotletter, potatissallad, beasås och sallad. Dock va potatissalladen ganska stark ;/ Köpte en grill men det va tydligen med chili o sånt, haha skickligt! Känner mig riktigt duktig som fått allt fixat idag och skönt att ha det rent o fint. Nu hade jag iaf tänkt ha lite Tina time :) Ska lägga ansiktmask, lång dusch med hårinpackning, raka benen osv. Mys! Efter det har jag inte en aning om vad som händer. Men det lär bli att bara va hemma idag iaf ..
Hade tänkt börja med kategorin "ur min garderob" nu igen med. Typ 1 gång i veckan lägger jag upp en bild på 1 eller 2 klädesplagg, säger va jag tycker om det osv. Men först så ska ni få ett inlägg om skor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar