söndag 24 april 2011

..

Hejsan :)


Ett tag sen jag uppdaterade nu ja. Men har inte varit hemma så mycket, då blir det knappt någon uppdatering heller. Så då får man ta och skriva ett sånt här långt inlägg om det som hänt dom senaste dagarna. 


Torsdags. Mötte ju mamma i stan vid elva tiden. Meningen var att lillasyster skulle ta hål i öronen men hon ångrade sig. Så det blev att jag handlade frukost, subway. Sen började vi vår shopping runda. Det tog lite längre tid än vi trott. Men när vi va klara med det så blev det maxi och öb. När vi väl var klara med allt handlande så var det ganska många påsar. Men som tur va hämtade X oss, körde mamma hem och sen mig. Hände tyvärr lite dåliga saker med, så var rätt ledsen när jag kom hem. Dels därför jag sket i bloggen. Men fick ett sms av Johanna om jag skulle med till affären, då jag svarar om du orkar dras med en arg och ledsen tjej. När jag väl möter henne har hon en system påse i handen och frågar om jag vill dricka vin, varför inte tänkte jag. Så vi begav oss mot affären för att handla något gott, tårta blev det. Väl hemma hos mig blev det att göra tacos. Så denna kväll åt vi tacos, drack vin och åt tårta. Lite senare blev det även att hämta cider hos Johanna. Så vi satt nog och drack ett bra tag. Men jag blev snabbt uppiggad iaf.


Fredags. Sov jag ganska länge, men hann sitta ute ett tag iaf. Johanna kom sen vid 4tiden då det blev att påbörja maten. Det blev hemmagjorda klyftpotatis, kyckling, vitlöksdressing, beasås och sallad. Maten tog vid med ut och satt där. Så himla mysigt. Jag och Johanna satt ute ett tag och drack några cider. Sen var det bara att göra sig i ordning för min del. Blev ju utgång med en killkompis. Allt det där med Mark sket sig. Men aja mötte upp min killkompis i stan, då vi stack till banken. Hade en väldigt trevlig kväll och dansade mycket. Dock hände lite saker framemot kvällen och jag hade nog lite för mkt alkohol i kroppen, så en annan killkompis hämtade mig och körde mig till X. Väl där så fortsatte jag dricka lite med dom innan jag gick och la mig. 


Lördags. Sov jag också bra länge, bakfull va man med. Men man blev väckt av några sen för att jag skulle komma upp där uppe. X mamma hade påskmiddag, fest.. Så jag gick upp där och åt, sen satt jag kvar där. X stack iväg sen, men jag satt där uppe med alla andra. Drack någon cider med, sen när folket från festen stack, satt jag och X mamma kvar. Drack lite och pratade en del. Det var en trevlig kväll iaf. Framåt 3 va jag för trött så då gick jag och la mig.

Idag. Ja vi vaknade för någon timme sen. Jag har hunnit duscha iaf. X åkte iväg för en stund sen. Tänkte det att då kan jag passa på att uppdatera bloggen och fixa mitt. Va som händer ikväll vet jag inte, blir väl att sitta vid datorn och sen se film kanske. Sen skulle väl X handla mat med sig, Mc donalds, gott. Nu ska jag iaf läsa några bloggar och fortsätta med mitt spel  på fb. Har ett spel där jag verkligen fastnat för nu. Tror nte jag åker tillbaka till skolans förens imorgon och då uppdaterar jag inte mer ikväll heller. Så vi hörs imorgon.




Update.   Glömde ju skriva vad jag fick med mig hem från shoppingen, men detta var det iaf.


Rosa converse
Bolero ljusrosa
Strumpbyxor
Strumpor
Rosa mata och filt till rummet
Halsband
Ring
Klämmor


Ska fotta allting sen, fick iaf inte tag på sånna pumps jag vill ha så det blev ett par converse ist.




Detta hade jag på mig i fredags.




Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar