onsdag 27 april 2011

Tillbaka till verkligheten igen!

Hejsan! :)

Det blev aldrig att jag åkte hem igår, utan åkte idag istället.
Iaf i söndags blev det att man tittade på ett par avsnitt av entourage. X kom hem med maten, men försvann lika snabbt igen för hade glömt handla cigg. Så jag fortsatte titta på entourage, jag har helt fastnat vid den serien. Så j*vla bra! Efter en stund kom X hem igen i sällskap med vänner. Blev även då att fortsätta titta ett tag, sen missade jag allting så sket i det istället. Blev att dricka lite granna och så denna kväll med. Lite senare blev det att slå igång en film. Tills 7tiden satt jag uppe, sen somnade jag som en stock.

Igår blev jag inte väckt och vaknade inte själv heller så sov till 10 på kvällen. Inte så smart när man ska upp till skolan dagen efter. Meningen var ju att jag skulle hem med, men det blev inte så. Körde in till stan för att handla cigg o mat. När vi kom hem blev det att kolla på tv en stund. X gick och la sig sen, men jag tänkte sitta uppe. Meningen var att jag skulle sitta uppe, men vid 3tiden skulle jag vila lite och det gick ju inte så bra.

Idag vaknade man då vid halv 3, mindre bra. Fick skjuts in till stan, så tog bussen därifrån hem. Träffade även på Johanna, så fick man sällskap på bussen. Skönt! För den bussen e dryg som fan och tar 40 min att åka. Blev hem och slänga fiskgratäng i ungen och hoppa in i duschen. När jag ätit och så, satte jag mig ute en stund. Lite senare kom Johanna så umgicks med henne ett tag. När hon pös hem bosatte jag mig framför datorn tills jag blev hungrig. Ohh, vilken god köttfärsås jag lagade! :) Nu har jag precis träffat Samira en stund som är hemkommen från Katrineholm. Julia var också med en stund :) Trevligt att träffa alla igen.
Nu var meningen att jag bara skulle blogga och fixa mitt spel på fb. Båda sakerna är klara nu typ, så jag ska väl hoppa ner i sängen min.

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen. Jag vet inte riktigt om det ska bli skönt eller inte, har ju varit borta i 3 veckor + lovet nu. Sen hade jag lovat att komma till skolan idag vilket jag inte gjorde och enligt en kompis hade jag någon lapp i klassrummet. Helt ärligt gör det mig riktigt nervös! Får hoppas på det bästa iaf. & på ett sätt kan det väl vara skönt att komma tillbaka, tillbaka till vardagen.


Sen ett stort grattis till Melle som fyllder år idag (igår) med! :)



Godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar