fredag 15 april 2011

Bra dag!

Hej!

Vet ni vad för en gångskull har jag haft en ganska bra dag eller förmiddag iaf. Veronika kom upp på tio fikat, så fick pratat lite med henne :) En klasskompis skrev på fb o undrade vart jag tog vägen o skrev att dom sakna mig i skolan. Det värmer :) Efter Veronika stuckit till lektion prata jag lite med mamma och kollade runt på youtube. Innan lunchen satte jag och Mark oss i solen. Fick även sällskap av fina Samira. Skit härligt! Fattar inte varför jag springer runt med vinterjacka, går ju att va utan. Blev in och äta med Veronika och Marcus sen. Våran Marcus som alltid får oss på bra humör :) Till lunch blev det schnitzel (stavas), potatis o svampsås. Efter lunchen blev det kaffe och cigg i solen. Nu har jag och Marcus precis kollat posten. Jag ska gå ner till Mark nu och ta stereon, ska låna den över lovet. Sen hade jag tänkt sätta mig i solen med honom innan han åker hem. Efter det lägger jag mig och sover ett par timmar.
Skönt att ha en bra dag och träffa på folk igen faktisk. Är glad att jag fått tillbaka aptiten med och äter normalt igen. Så idag har varit en ganska bra förmiddag, som sagt kanske börjar bli på bättringsvägen. Eller så är det bara umgänget och vädret. Som ni ser så skippade jag skolan idag :/
O en annan sak jag ska inte fika med mamma nästa fredag. Jag e lite vimsig. Pengarna kommer på torsdag, då ska jag in och träffa henne. Men men vi hörs efter att jag sovit. Dock så tar Mark ipaden med sig hem. Så kan bli lite lite dåligare uppdatering, måste ju springa till datorsalen varje gång nu. Måste få min dator fixad!


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar