tisdag 12 april 2011

Tisdag

Hej.

blev inte att jag sov hemma igår heller. va skit hungrig o röksugen igår så X kom o hämtade mig o mark så stack vi till statiol. sen frågade X om jag ville hänga med o titta på film. så det gjorde jag, som jag sa innan pallar jag inte va på skolan längre. somnade ganska sent imorse med..

vaknade av att ingmarie ringt mig precis när jag somnat. men nu har jag iaf ett möte bokat o har lovat att komma till skolan. men det e bara 3 dagar o sen lov, inte så farligt ju. iaf fortsatte sova efter det o X stack iväg. meningen var att han inte skulle gå o lägga sig för han hade körningar o somnar han vaknar han inte sen. men tydligen måste x ha somnat, vaknade av klockan o försökte väcka x men det gick inte. så det blev inte att åka hem till mamma idag. vi vaknade för typ en timme sen, för att x kompisar kom hit aja har iaf pratat med mamma o så, sen kanske jag ska dit en liten runda på torsdag med. får hoppas på det. vad som händer ikväll har jag inte en aning om. dom stack iaf iväg en ruinda nu så jag passa på att sno datorn även fast jag inte har ngt roligt alls att säga er. men iaf om jag stannar här kommer det väl bara bli massa filmtittande o va vaken hela natten, om jag åker hem blir det väl också bara film. ska iaf lägga mig i sängen o glo lite tv nu. så vi hörs imorgon, då kanske det blir lite roligare uppdatering.
o jag vet om att jag bara skriver mer små bosktäver, men den knappen på tangetbordet funkar tydligen inte o pallar inte trycka på caps lock varenda gång jag e klar med en mening.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar