lördag 16 april 2011

Fixardag!

Hejsan!

Har inte lyckats sova ngt sen sist, bara vilat. Men än så länge är jag inte trött :) Vi niotiden satte jag en knut på huvudet, hoppade i ballerina skorna & på med solglasögonen för en promenad till affären. När jag kom hem blev det att äta frukost. Knäckemacka med leverpastej o gurka sen lite yogurt med. Meningen var ju att jag egentligen skulle ha keso, men inte hade dom det på affären :( Tog självklart kaffet med mig ut när jag ätit. Nu skulle jag bara kolla hur mkt pengar jag hade kvar, men jag fastnade :o Så har suttit här någon timme iaf. Så nu ska jag ta tag i min mail och sen slänga in tvätten. Idag ska jag tvätta och storstäda mitt rum. Blir det fint väder ska jag även försöka dra ut Oscar (om han e hemma), så han inte bara sitter inne vid datorn :P O självklart tänker jag bosätta mig ute om solen kommer fram :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar