fredag 15 april 2011

God morgon!

Eller ja inte riktigt, har faktiskt inte gått och lagt mig :o Tyckte klockan blev för mycket, så det inte va lönt. Eller ja det är inte hela anledningen.. Dels va det för att mamma ska ringa o sen va klockan typ 6 då med alltså en halvtimme tills frukost. Så jag som inte har ätit ordentligt på 3 veckor o börjar få tillbaka aptiten tackar ju inte nej till skolans frukost. Har inte ätit frukost på evigheter! Antar att det inte räknas att äta en kycklingsallad klockan 9 på kvällen :o Sen har jag heller inte ätit "vanlig" mat (bortsett från igår) på evigheter. Men iaf därför valde jag att hålla mig vaken och äta. Så nu sitter jag på rummet efter att ha ätit en stor frukost. Fil med flingor, 4 mackor med korv o grönsaker, apelsin, glas juice och ett glas nyponsoppa samt kaffe. Det märks ju iaf att jag inte ätit ordentligt på ett tag och snacka om att jag är mätt nu. Det är iaf detta jag älskar med skolan, vi har allt på frukosten. Jag är väldigt glad att jag kan börja äta ordentligt o få tillbaka aptiten. Känns som att jag kanske e på bättringsvägen, men inga förhoppningar än! Dock var det härligaste iaf att sätta sig ute med en kopp kaffe och cigg samtidigt som du har solen i ögonen. Träffade även på Frida, saknat henne. Insåg nu att jag har bara inte varit borta utan jag har ju inte träffat några heller :/


Aja nu sitter jag här och funderar på om man ska till skolan eller inte. På ett sätt vill jag, för det kan nog va kul att träffa alla igen. Men sen samtidigt känns lönt att komma 1 dag innan lovet och sen vet jag helt ärligt inte om jag pallar va bland folk "på det sättet" än. En sak vet jag iaf och det är att jag håller mig vaken tills efter lunch, sen sover jag några timmar. Med folk som ringer och smsar kommer jag komma upp, så tänker bara sova en 3 timmar. Nu ska jag iaf lägga mig och titta på pussycat dolls, om ni kommer ihåg det tvprogrammet som gick för några år sen. Sen får jag se hur det blir med skolan, börjar dock om 40 min. Ska jag va helt ärlig tror jag inte det blir ngt. Visst fan måste hitta mina papper från csn med så jag kan logga in på sidan. Har en känsla av att min frånvaro påverkar pengarna :o Aja vi höres senare efte att jag sovit och så..


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar